Somemarkkinoinnissa tärkeintä on oikean kohderyhmän tavoittaminen
Markkinointi sosiaalisen median kanavissa tavoittaa laajasti ja kohdennetusti sekä matkaa suunnittelevat että Suomessa jo parhaillaan matkailevat turistit
Some-markkinoinnissa tärkeintä on oikean kohderyhmän tavoittaminen. Meta-markkinoinnin suurimpia etuja onkin kohdennettavuus. Markkinointi-kampanjoissa hyödynnämme Suomen matkailusta, tapahtumista ja elämyksistä valmiiksi kiinnostuneita, lämpimiä re-targeting kohde-yleisöjä, jotka on kerätty Discovering Finlandin facebook-sivustolta, verkkopalvelusta sekä sähköpostilistalta.
Some-markkinoinnin kohderyhmät ja tavoitteet suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa. Tavoitteina ovat kampanjan laajuudesta riippuen mm. tunnettuuden lisääminen, tavoittaminen, sitouttaminen, brändin rakentaminen, liidien luonti, myynnin lisääminen ja konversiot.